Aftermarketoplossingen nodig? Valeo Service biedt overal ter wereld het antwoord

Valeo Service is aanwezig in meer dan 150 landen en is een echte internationale marktleider op het gebied van aftermarketoplossingen voor reserveonderdelen. Dankzij de doorlopende inzet op het vlak van onderzoek en ontwikkeling - met meer dan 58 onderzoeks- en ontwikkelingscentra wereldwijd - is Valeo een echte technologische-automotivepionier.

Hoe hebben we dit bereikt

Valeo is in 1923 opgericht in Frankrijk en de afgelopen eeuw is Valeo een toonaangevende internationale leverancier geworden van originele apparatuur (Original Equipment, OE) en reserveonderdelen in de aftermarket. Daarnaast is het bedrijf een belangrijk strategisch partner in de automotivebranche d’origine et de rechange, et un partenaire stratégique pour l’industrie automobile.

De reputatie die Valeo als marktleider heeft, is gebaseerd op de voortdurende wens om de branche de best mogelijke OE- en aftermarketoplossingen te blijven bieden.

De cijfers spreken voor zich!

Het is natuurlijk één ding om idealen te hebben, maar het is iets anders om deze echt na te streven. We willen ons bij Valeo steeds blijven ontwikkelen, en de cijfers spreken voor zich.

Het blijkt uit onze toewijding aan onderzoek en ontwikkeling hoe graag we willen innoveren. Op dit moment hebben we 38 ontwikkelingscentra en 20 onderzoekscentra verspreid over de hele wereld, en 11,1% van de omzet wordt gebruikt voor onderzoek en ontwikkeling. Dankzij onze innovatie hebben we acht PACE-innovatieprijzen gewonnen in de afgelopen vijf jaar. We hebben 1840 nieuwe patenten aangevraagd en 50% van alle producten die we verkopen, bestond drie jaar geleden helemaal niet

Op het vlak van logistiek zijn we actief in 150 landen, met 32 distributiemagazijnen over de hele wereld en 15 distributieplatforms. We streven ernaar om aan alle aftermarketbehoeften te kunnen voldoen met onze 320 productcategorieën en meer dan 45.000 actieve onderdeelnummers. We geloven in mensen! En daarom hebben we 1510 mensen in dienst.

En tot slot ons favoriete cijfer. We zijn wereldwijd de nummer 1 op het gebied van wissersystemen, elektrische systemen en rijhulpsystemen.

Waar ter wereld u zich dus ook bevindt en wat u ook nodig hebt... u kunt erop vertrouwen dat Valeo Service aan al uw aftermarketbehoeften voor reserveonderdelen kan voldoen!