Inhuldiging van Valeo’s Smart Servicecenter in Caïro

Het Valeo Serviceteam vierde de inhuldiging van Caïro’s Smart Servicecenter tijdens een vruchtbaar bezoek aan de site van Valeo Egypte.

Het eerste in zijn soort voor de Valeo Groep

De inhuldiging werd geleid door Eric SCHULER, President van Valeo Service, Marlene CARRIAS, VP Strategic Marketing, Digital & Innovation bij Valeo, Tamer ALY, Valeo Egypt General Manager & Group Technical Center Vice President en Ahmed ASHMAWY, Valeo Service Smart Center Director.

Gezien de langdurige support tussen de twee entiteiten werd de inhuldiging bekroond met de aanwezigheid van Amr Mahfouz, CEO van het Information Technology Industry Development Agency (ITIDA), de uitvoerende IT-afdeling van de regering voor het Egyptische ministerie van Communicatie en Informatietechnologie. Mahfouz benadrukte het belang van de bouw van technologiecentra in het land en van de kans dat beide partijen kunnen profiteren van de wederzijdse kennis en expertise om geavanceerde technologieën op de markt te brengen.

Daarnaast prees Mahfouz het aanhoudende succes van Valeo, vooral sinds het in 2005 zijn deuren opende in Egypte. Hij wees erop dat het ITIDA graag het partnerschap tussen de publieke en private sector wil versterken om de groei in de Egyptische informatietechnologiesector te versnellen.

Een centrum dat zich richt op de digitalisering van de aftermarket-diensten

Het Valeo Service Smart Servicecenter is het eerste in zijn soort voor de Valeo Groep en draagt rechtstreeks bij tot de plannen van Valeo Service om de aftermarket-diensten te digitaliseren voor de klanten van Valeo. Het centrum levert digitale marketingdiensten, data science-oplossingen, communicatietools en digitale- en technische contentontwikkeling, die een verbinding mogelijk maken tussen Valeo Service en zijn aftermarket-klanten wereldwijd en hun loyaliteit ten opzichte van de Groep vergroten.

Het nieuwe centrum in Caïro ondersteunt Valeo Service ook bij de verwerking van gegevens die het uit de markt verzamelt aan de hand van data science-methodologieën. Hierdoor wordt het bereik van het team uitgebreid van catering aan aftermarket-klanten naar daadwerkelijke verbetering van de algemene prestaties en indicatoren.