Nieuwe ValeoPlus website online!

ValeoPlus is in een nieuw jasje gestoken: op www.valeoplus.net staat nu de vernieuwde website van het unieke loyaliteitsprogramma van Valeo Service. Naast een verfrissende look, is het gebruiksgemak van de website verbeterd ten opzichte van de voorgaande versie.

Via het menu kunt u nu niet alleen registreren of inloggen om ValeoPlus-speelcodes in te vullen (en te zien of u prijzen heeft gewonnen), maar heeft u ook toegang gekregen tot informatie over de verschillende diensten met betrekking tot technisch support dat Valeo Service biedt.

ValeoPlus

ValeoPlus is een uniek loyaliteitsprogramma waarmee u al vanaf uw eerste deelname prijzen kunt winnen. U kunt zelfs al heel snel grote prijzen winnen: wie weet is het bij de eerste poging al raak! Het werkt heel eenvoudig: registreer uzelf op www.valeoplus.net, verzamel de streepjescode van de door u aangeschafte Valeo-producten in de ValeoPlus doos dat u na registratie krijgt opgestuurd, stuur ze naar: Valeo Service Benelux B.V., Heibloemweg 1, 5704 BS Helmond, en voer de ontvangen ValeoPlus-speelcode(s) in op de website. U ontvangt een ValeoPlus-speelcode bij iedere besteding van €40,- (bruto adviesprijs).

Smart Tech filmfestival

Op de website is ook plaatsgemaakt voor het Smart Tech filmfestival: een unieke actie voor garagebedrijven. Met het Smart Tech filmfestival, de jaarlijkse promotie van Valeo Service, maakt u kans op filmgerelateerde prijzen en geeft Valeo Service exclusieve informatie over Valeo producten en diensten. Kijk voor meer informatie op de website.