Valeo biedt 24/7 technische ondersteuning

Valeo biedt zijn klanten ongeëvenaarde technische ondersteuning, bestaande uit diepgaande technische training, Tech @ssist, het Tech’Care-programma, een grote hoeveelheid technische informatie en een hotline. Bovendien is de technische ondersteuning van Valeo grotendeels online toegankelijk zodat je er overal en altijd gebruik van kunt maken.

Leer in eigen tijd met technische trainingen via webinars van Valeo

Zoals voor vele andere vakmensen het geval is, zitten er voor jou waarschijnlijk ook te weinig uren in een dag om je werkzaamheden af te ronden, laat staan om jezelf en je team te trainen in nieuwe technologieën en werkwijzen. Recent onderzoek heeft aangetoond dat slechts 27% van de onafhankelijke garages hun medewerkers in de voorgaande 12 maanden trainingen had gegeven*.

Om dit probleem op te lossen, heeft Valeo een aantal technische trainingen ontwikkeld via webinars. De webinars, met onderwerpen als airconditioning, ruitenwissystemen en koppelingreparaties, kunnen wanneer en waar dan ook, online worden gevolgd. Er zijn geen (tijds)beperkingen. Jij en je team kunnen in eigen tempo en in eigen tijd leren. Zo kun je de uren in de garage besteden aan dingen waar je goed in bent.

Valeo zal ook een nieuwe webinar op het Tech @assist-platform On24 aankondigen op de Automechanika Frankfurt, 11 - 15 september 2018. Bezoek de stand van Valeo in hal 3 voor meer informatie.

Tech@assist: alle technische informatie van Valeo beschikbaar in twee klikken

Met Tech@ssist van Valeo, vind je eenvoudig de juiste onderdelen en bijgewerkte technische informatie. Je voert gewoon het automodel of de productreferentie in via de interface en binnen enkele seconden verschijnt het resultaat.

Picture of Valeo’s Tech @ssist:Partfinder interface

Alle technische informatie op één plek

De technische informatie van Valeo, waaronder onderhoudsbulletins, instructies en installatievideo’s, kan nu onmiddellijk op één plek worden geraadpleegd.

Valeo heeft geconstateerd dat het voor partnergebruikers van essentieel belang is dat zij voor elk onderdeel specifieke technische informatie kunnen vinden. Daarom biedt Valeo Tech @ssist toegang tot technische informatie op basis van productreferenties om de efficiëntie te vergroten en de kans op fouten te beperken.

Welke technische ondersteuning je ook nodig hebt, Valeo staat voor je klaar!

*Market Search France (GIPA - juni 2017)