Valeo op CES 2023 in Las Vegas

Op de Consumer Electronics Show (CES), die van 5 tot 8 januari in Las Vegas werd gehouden, presenteerde Valeo haar nieuwste innovaties voor schonere, veiligere en slimmere mobiliteit.

Valeo maakt de weg vrij voor de mobiliteit van morgen

Valeo neemt sinds 2014 deel aan de grote tech show en laat tijdens CES 2023 opnieuw zien hoe het de weg vrijmaakt voor de mobiliteit van morgen met innovatieve technologieën voor de auto-industrie - en daarbuiten.

Tegenwoordig loopt Valeo voorop in de revoluties die mobiliteit transformeren, zowel in de auto-industrie als in nieuwe vormen van transport.

De technologie is een technologische en industriële leider op het gebied van elektrificatie van voertuigen, rijhulpsystemen, verlichting en het opnieuw uitvinden van de "slimme" interieurbeleving en gaat nu veel verder dan de auto.

Elektronica, software en kunstmatige intelligentie ten dienste van mobiliteit

Nooit eerder heeft de mobiliteitsindustrie een combinatie van dergelijke seismische omwentelingen tegelijkertijd tijd, met klimaatactie gedreven door elektrische mobiliteit en verbeterde verkeersveiligheid grotendeels mogelijk door rijhulpsystemen.

De steeds toenemende bekendheid van de automobielindustrie op de CES Geeft de grootte van de transformatie weer aan de gang.

100 jaar innovatie om schoner, veiliger en Slimmere mobiliteit.

Valeo, die dit jaar haar 100ste verjaardag viert jaar, heeft geanticipeerd op deze veranderingen en het voorbereiden op hen voor meerdere jaren.

Toen Valeo in 2014 voor het eerst op de CES verscheen, was het een van de eerste autospelers die Deelnemen, een teken dat het bedrijf had voorzien de transformatie van de sector.

Valeo heeft industriële en technologische leiderschap op vier gebieden die essentieel zijn voor deze belangrijke transformatie:

• elektrificatie;
  • rijhulpsystemen;
  • verlichting overal;
  • heruitvinding van de interieur ervaring.

Megatrends die auto's slimmer moeten maken

Elektronica, software en AI zijn inmiddels onmisbaar voor de slimme auto. Zij zullen vertegenwoordigen 30% van de waarde van een auto in 2030, tegenover 10% vandaag.

Ter vergelijking, de huidige vliegtuigen op middellange afstand gebruiken Ongeveer 17 miljoen regels code, terwijl een premium auto gebruikt meer dan 70 miljoen.

Valeo heeft zijn vaardigheden dienovereenkomstig ontwikkeld, bouwend op zijn expertise in mechanica om een elektronica, mechatronica en software-expert.

De Valeo innovaties te zien op CES 2023 Mechatronica, elektronica en software.

Op de CES van dit jaar, Valeo brengt het bewijs dat het is uitgegroeid tot een mondiale mobiliteitsspeler. zijn Technologieën beperken zich niet langer tot auto's.

Zij kunnen rusten nu alle nieuwe vormen van mobiliteit uit, bewegen voorbij het rijk van auto's door te gebruiken infrastructuur om nieuwe diensten te creëren, waardoor aanleiding geven tot nieuwe reiservaringen.

Valeo wint vier innovatieprijzen op de CES 2023

Valeo's meeslepende cabine fascia: een perfecte combinatie van digitale technologie en software om De interieur ervaring opnieuw uitvinden en rijden maken Veiliger. Interactiviteit en veiligheid staan hierbij centraal systeem dat mens-machine interface combineert, dynamische verlichtings- en backlightoplossingen.

Valeo Trained Park4U®: 's werelds eerste automatische parkeerhulpsysteem.

Valeo Thin Bilite: een ultracompacte, stijlvolle verlichting Module met een dubbele functionaliteit voor veiliger rijden bij nacht.

Valeo Cyclee™: een alles-in-één elektrische assistentie Systeem voor fietsen.