Auto Plus beloont Valeo voor Ineez; een eenvoudige elektrische laadoplossing aangepast aan elk gebruik

Valeo Ineez laadoplossingen ontvangen een award van Auto Plus
Valeo Ineez laadoplossingen winnen de Auto Plus Award 2023 in de categorie "Apparatuur"

In de categorie "apparatuur" werd de Auto Plus Award 2023 door een jury, samengesteld uit de redactie van Auto Plus en een panel van lezers, uitgereikt aan Valeo Ineez; het merk van de Valeo Group, toegewijd aan laadoplossingen voor geëlektrificeerde voertuigen.

Compatibiliteit is essentieel

In een wereld die wordt geconfronteerd met klimaatverandering, is de automobielsector aan het transformeren om aan deze uitdagingen het hoofd te bieden. Valeo ondersteunt deze transformatie door innovatieve oplossingen te ontwikkelen en te produceren, om de motoren van vandaag te verbeteren en de elektrische mobiliteit van morgen te ontwerpen.

Tevens ondersteunt Valeo automobilisten bij het opladen van hun voertuigen, met behulp van een reeks laadkabels en mobiele opladers die onder het merk Valeo Ineez worden verkocht. Deze kabels of mobiele laders zijn compatibel met 100% van de elektrische en plug-in hybride voertuigen en 100% van de AC-laadpunten in Europa, zowel thuis als op een openbaar laadstation.

Valeo Ineez voldoet aan alle parkeerconfiguraties bij het laden van het voertuig en biedt kabels van verschillende lengtes, variërend van 5 tot 10 meter. Een "globetrotter"-versie, geleverd met een multi-connector, maakt het mogelijk het voertuig overal in Europa te laden. Ineez-laadkabels en mobiele opladers voldoen aan alle huidige Europese normen. Ze hebben ook een IP65 beschermingsgraad die hun waterdichtheid garandeert, voor gebruik zowel binnen als buiten. Zelfs in de regen.

Een online kieshulp

Vanaf september 2023 zal Valeo een online kieshulp opzetten, die het mogelijk zal maken die oplossing te vinden die het beste past bij de behoeften van de klant. Door het ingeven van het model van het elektrische of plug-in hybride voertuig, het type laadstekker, de gewenste kabellengte en laadsnelheid, zal Valeo Service’s online kieshulp het meest geschikte type voorstellen.

Eric Schuler, president van Valeo Service:

“We zijn zeer vereerd met deze award, uitgereikt door de redacteuren en lezers van Auto Plus, die Valeo Ineez verkozen tot winnaar in de categorie “Apparatuur”. De vervangingsmarktsector begeleidt ook de transitie van de automobielwereld naar elektrische voertuigen. Met dit in gedachten heeft Valeo een laadsysteem ontworpen dat eenvoudig in gebruik is en 100% compatibel is met een breed scala aan laadtoepassingen. Het Valeo Ineez-assortiment kabels en laders zal vanaf september 2023 in Europa in de verkoop gaan.”