Valeo’s Tech’Care-programma en drie andere goede redenen om ons te bezoeken op de Automechanika Frankfurt 2018

Tech’Care van Valeo is meer dan alleen klantenondersteuning. Het is een speciaal ontworpen programma dat complete vaktechnische trainingen en assistentie biedt aan garages en hun klanten. Wij delen de knowhow van Valeo graag met vakmensen zoals jij. Meer informatie vind je hieronder en op onze stand op de Automechanika Frankfurt, 11 - 15 september 2018.

Valeo Tech’Care – vaktechnische training en assistentie

Bij Valeo zijn we vastbesloten onze klanten te helpen goede vakmensen te zijn. Daarom introduceerde Valeo Tech’Care, een toonaangevend programma met vaktechnische trainingen en assistentie.

Door gebruik te maken van onze geavanceerde technische kennis gebaseerd op jarenlange ervaring in de automobielbranche, en als onderdeel van onze ‘We Care 4 You'-filosofie, draagt Valeo met het Tech’Care-programma onze knowhow over: het omvat technische training, promotie en ondersteuning, en divers gereedschap.

De technische training van Tech’Care wordt aangeboden via webinars, e-learningmodules en workshops op locatie door onze technische trainers die jarenlange ervaring hebben met aftermarket. Leer meer over de verschillende productgroepen en verbeter je kennis van de aftermarket. Inspireer je klanten en gebruik aantrekkelijke verkoopargumenten. Je kunt je klanten ook onze trainingen aanbieden op het gebied van het vergroten van technische kennis, het verminderen van montagetijd en het voorkomen van garantieproblemen.

Zie Tech’Care in actie op de Automechanika Frankfurt, 11 - 15 september 2018.

Valeo Service Autmechanika

Nóg drie redenen om ons te bezoeken op de Automechanika Frankfurt 2018

Wanneer je de Valeo-stand bezoekt op de Automechanika Frankfurt 2018 krijg je naast informatie over Tech’Care (waaronder een gloednieuwe webinar op Valeo Service-websites) ook de kans drie revolutionaire ontwikkelingen van Valeo te ontdekken op gebieden die verstrekkende gevolgen zullen hebben voor de automobielbranche en dagelijkse werkzaamheden in de garage: autonoom rijden, digitale mobiliteit en elektrificatie.

Je krijgt er ook meer te weten over de nieuwe Tech @ssist-module, waarmee garages technische informatie kunnen opvragen. Kom voor meer informatie bij ons langs op de Automechanika Frankfurt 2018!

Je vindt de Valeo-stand D91 in hal 3.0 en de Valeo On Tour-wagen in Agora, AG0-G10.

Tot ziens op de Automechanika!

Valeo Service Autmechanika